Київське обласне та по м. Києву управління лісового та мисливського господарства
Гарячі лінії
Держлісагентство
Київське обласне та по м. Києву управління ЛМГ

Тепер вагон з дровами у дорогу відправляють колективно

Півроку триває епопея із затримкою на Закарпатській митниці вагонів з дровами, які державні лісогосподарські підприємства відправили відповідно до укладених угод закордонним споживачам.

Оскаржувати такі протиправні дії митниці лісгоспи пішли до судів, частина вже виграла справи. Однак впродовж всього цього часу інформація активно тиражується різними засобами масової інформації, при цьому акценти найчастіше робляться на тому, що лісівники зловживають, буцімто закладають у вагони не ту деревину, маса товару не відповідає задекларованій… І останні нібито на цьому страшенно заробляють…

Спеціаліст лісогосподарського підприємства, який зголосився розповісти в деталях, як саме проходить завантаження та замитнення вагонів з дровами, демонструє перелік специфікацій, рахунків, заявок, висновків, експертиз, сертифікатів.., які потрібно замовити, пройти, оформити, отримати.., котрий ледь вміщається на трьох сторінках…І хоча складання вантажно-митної декларації відбувається за технологією «єдиного вікна», «масштаби робіт» для її оформлення вражають…

Зауважимо, що до митного оформлення та відправки вагону з дровами, вартість якого складає 1200-1400 євро, а після сплати за послуги залізниці та за різні висновки і сертифікати вона зменшується на третину, залучаються представники семи (!) служб: торгово-промислової палати, екології, карантинної служби, митниці, прокуратури чи національної поліції (під час огляду), СБУ, залізниці. До цього всього ведеться фотофіксація завантаження та оглядів.

«Не вистачає лише оркестру та «Прощання слов’янки,» – жартують лісівники.

За інформацією прес-служби Житомирського ОУЛМГ