Київське обласне та по м. Києву управління лісового та мисливського господарства
Гарячі лінії
Держлісагентство
Київське обласне та по м. Києву управління ЛМГ

Увага АУКЦІОН!!!!

ОГОЛОШЕННЯ

Товарна біржа «Столиця» проводить аукціон в електронній формі з використанням електронної торгової системи  ДП ЛІАЦ з продажу необробленої деревини, заготовленої в І-му кварталі 2019 року лісогосподарськими підприємствами Київського обласного та по м. Києву управління лісового та мисливського господарства, а саме:

  • 27 грудня 2018 року о 10-00 відповідно до встановленого графіку розпочнуться аукціонні торги з продажу необробленої деревини хвойних порід;
  • 28 грудня 2018 року о 10-00 відповідно до встановленого графіку розпочнуться аукціонні торги з продажу необробленої деревини листяних порід.

 

Для участі у аукціоні Вам необхідно зареєструватися в електронній торговій системі   укласти договір з Товарною біржею «Столиця», виконати вимоги Регламенту організації та проведення аукціонів з продажу необробленої деревини на біржі «Столиця» та подати заявки. Аукціони проходять у електронній формі з використанням електронної торгової системи.

 

Відомості про поточні аукціони з продажу необробленої деревини Ви можете отримати із новин  біржі «Столиця».

ЗВЕРНІСТЬ УВАГУ! Розмір винагороди біржі «Столиця» за організацію та проведення аукціонів з продажу необробленої деревини заготівлі І кварталу 2019 року складає 0,45% відсотки від вартості придбаних Учасником лотів.

РЕЄСТРАЦІЯ

 

Для укладання договору з організатором учасники подають організатору особисто або засобами поштового, електронного зв’язку наступні документи:

 

  • копію виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить актуальні відомості, а у разі потреби – нотаріально засвідчену копію свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи підприємця;
  • копію установчих документів, а у разі потреби – їх нотаріально засвідчену копію;
  • копію документа про взяття на облік платника податків;
  • копію документа, що підтверджує статус платника податку на додану вартість або єдиного податку;
  • копію довідки за підписом керівника суб’єкта господарювання щодо обсягу фактично переробленої необробленої деревини за попередній квартал, завірена печаткою;
  • копію документа, що підтверджує призначення керівника та його повноваження (наказ, рішення тощо);
  • копію паспорта і довідки про присвоєння ідентифікаційного податкового номеру (реєстраційний номер облікової картки платника податків) керівника учасника;
  • копію документа, що підтверджує повноваження уповноваженої особи (у разі подання документів іншою, ніж керівник особою);
  • копію паспорта і довідки про присвоєння ідентифікаційного податкового номеру (реєстраційний номер облікової картки платника податків) уповноваженої особи (у разі подання документів іншою, ніж керівник особою);
  • договір з організатором, підписаний учасником у двох примірниках, з відбитком його печатки (за наявності).

 

Копії документів на участь в аукціоні повинні бути підписані керівником або уповноваженою особою та засвідчені належним чином.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Відсутність договору з організатором та доступу до електронної торгової системи не надає права учаснику брати участь в електронному аукціоні.

 

НАВЧАННЯ

 

Для проходження навчання ознайомитесь будь-ласка з відеоінструкціями.

  1. Реєстрація в електронній торговій системі

Video Player

00:00

03:05

 

  1. Подання заявок на участь

Video Player

00:00

02:13

 

Video Player

00:00

01:28

 

  1. Перегляд заявки, гарантійні внески

Video Player

01:03

01:11

 

  1. Електронний аукціон

Video Player

00:00

02:40

 

  1. Аукціонні свідоцтва

Video Player

00:00

00:47

 

Учасникам, які потребують додаткових роз’яснень по технічній частині роботи електронної торгової системи прохання телефонувати до служби технічної підтримки за номерами: – (044) 227-50-53, (067) 403-96-45 або надсилати повідомлення на e-mail: support@aps-ua.com (час роботи: Пн – Пт з 8.00 до 17.00).

 

 

 

 

 

 

 

ПОДАЧА ЗАЯВОК НА КУПІВЛЮ

 

Заявки подаються засобами електронної торгової системи із використанням Ваших персональних параметрів доступу (логіну, паролю).

 

Після подачі заявки, просимо:

сплатити розмір

реєстраційного внеску, який складає 800 (вісімсот) грн. з урахуванням ПДВ  та гарантійного внеску, який складає 5% (без ПДВ)

за наступними реквізитами: отримувач: Товарна біржа «Столиця», ЄДРПОУ 40953426, р/р № 26000015854401 в ПАТ «Альфа-банк» у м. Києві, МФО 300346.

 

 

Скановані платіжні документи, що підтверджують перерахування гаранійного та реєстраційного внесків, необхідно направити на електронну адресу: tbstolitsa@gmail.com.

Реєстраційні та гарантійні внески, а також інші платежі повинні бути зараховані на вказані організатором рахунки у визначені повідомленням про аукціон терміни.

 

Додаткову інформацію з питань проведення аукціону можна отримати за адресою 01133, м.Київ, Печерський район, бул. Лесі Українки, будинок 34, офіс 23, або за телефонами:

Питання участі в аукціоні – +38(097)539-62-86,  +38(099)411-62-60.
Технічні питання електронного аукціону – (044) 227-50-53, (067) 403-96-45,

e-mail: support@aps-ua.com.
Фінансові питання: +38(099)411-62-61

e-mail: tbstolitsa@gmail.com.